luni, 8 aprilie 2013

Unghii Rosii - Red Nails

   In ultima perioda de timp am avut doar manichiuri foarte usor de facut, iar din lipsa de inspiratie si de aceasta data am optat pentru un model simplu.
   Lately I had only manicures very easy to do, and because I lacked inspiration I chose again a simple model.

   Ai nevoie de : Un lac de baza pentru a-ti proteja unghiile naturale, un lac rosu, unul auriu si unul bej pentru fundal, un lac transparent cu sclipici auriu, unul negru si unul alb pentru model, un lac transparent si o pensula subtire.
   You need : A base coat to protect your natural nails, a red nail polish, a golden one and a beige one for the background, a clear nail polish with golden glitter, a black one and a white one for the model, a clear nail polish and a thin brush.
   Eu am folosit: Farmec - Baza complex fortifiant, Flormar #404, Farmec #6 si Farmec #301 pentru fundal, Gabrini #369, Rimmel London #800 si Farmec #50 pentru model si Flormar pentru uscare rapida si extra stralucire.
   I used: Farmec - Base coat fortifying complex, Flormar #404, Farmec #6 and Farmec #301 for the background, Gabrini #369, Rimmel London #800 and Farmec #50 for the model and Flormar for quick dry and extras shine.
   
   Pentru ca modelul sa reziste mai mult timp, am aplicat un strat de oja pentru baza:
   In order that the model to resist longer, I applied a base coat:

Folosind oja rosie, aurie si bej am facut fundalul unghiilor:
Using the red nail polish, the golden one ant the beige one I made the nails background:

Pe unghia degetului aratator am aplicat doua straturi de oja transparenta su sclipici auriu:
On the index finger nail I added two coats of clear nail polish with golden glitter:

Iar pe cea de la degetul mic am trasat cateva linii orizontale de diferite culori:
And on the little finger nail I drew some orizontal lines of different colors:

Pentru printul de leopard am facut cateva punctulete, folosind oja aurie, pe care le-am conturat cu oja neagra:
For the leopard print I made some little ots, using the golden nail polish, which I outlined using the black nail polish:

   La sfarsit am adaugat un strat de oja transparenta.
   At the end I added a top coat.

18 comentarii:

  1. Superbe!!!
    Imi place mult cum ai facut printul leopard<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut e modelul de la unghiuta mica :X

    RăspundețiȘtergere
  3. You always make wonderful tutorials. That red colour is stunning.

    RăspundețiȘtergere
  4. Really nice nails ! Wonderful colors;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Unghiile rosii slabiciunea mea, superbe ti-au iesit! :*
    http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere