luni, 28 octombrie 2013

Unghii cu Tinte Rock - Rock Studs Nails

   De curand, am primit de la KKCenterHk un set de tinte rock, iar astazi m-am gandit sa imi fac o manichiura folosind aceste accesorii.
   Recently, I received from KKCenterHk a set of rock studs, and today I thought to make myself a manicure using these accessories.

   Am avut nevoie de : Un lac de baza pentru a-mi proteja unghiile, un lac negru pentru fundal si model, un lac transparent, o pensula subtire si tinte rock.
   I needed : A base coat to protect my nails, a black nail polish for the background and for the model, a top coat, a thin brush and rock studs.
   Eu am folosit : Farmec - Baza complex fortifiant, Rimmel London #800 pentru fundal si model, Flormar pentru uscare rapida si extra stralucire si tinte rock de 3.5 mm de la KKCenterHk.
   I used : Farmec - base coat fortifying complex, Rimmel London #800 for the background and the model, Flormar for quick dry and extra shine and rock studs of 3.5 mm from KKCenterHk.

   Astfel incat modelul sa reziste mai mult timp, am aplicat un strat de oja pentru baza:
   In order that the model to resist longer, I applied a base coat:

Folosind oja neagra, am facut fundalul unghiilor:
Using the black nail polish, I made the nail's background:

Pe unghia degetului inelar si aratator am facut acelasi model. Pentru inceput am trasat un V, iar spatiul ramas liber intre acesta si cuticula l-am colorat cu aceeasi oja:
On the ring finger nail and the index one I made the same model. At first I traced a V, and I coloured the free space between it and the cuticle using the same nail polish:

Pe unghia degetului mijlociu am trasat doua linii paralele, iar in centru am adaugat trei strasuri rock:
On the middle finger nail I traced two parallel lines, and in the center I added three rock studs : 

   La sfarsit, am adaugat un strat de oja transparenta. In plus, folosind codul 'Claudia' veti beneficia de o reducere de 10% pentru toate produsele KKCenterHk.
   At the end, I added a top coat. Furthermore, using the code 'Claudia' you will get 10% discount for the all KKCenterHk products.

46 de comentarii:

  1. Wow, manichiura este foarte tare!
    De mult caut si eu tinte pentru unghii, dar am gasit toate prostioarele, numai tinte de genu` nu :(.

    Cand le voi gasi, chiar ma voi inspira din postarea ta:D. Apropo, cu ce le-ai lipit si cat ti-au stat pe unghii?

    http://wonderwoman-7.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Si eu am cautat foarte mult timp tinte de genul celor pe care le-am folosit, iar acestea de la KKCenterHk chiar mi se par perfecte.
      Le-am adaugat peste un strat de oja transparenta si s-au lipit destul de bine, doar ca le-am dat jos, fiind destul de incomode.

      Ștergere
  2. Love these studs, I own them myself and cannot wait to play with them!
    Awesome nail art here!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Thank you. Honestly, they are a little bit uncomfortable; but it doesn't matter, because these studs (in my opinion) look amazing :)

      Ștergere
  4. foarte frumos modelul tau! imi place ca lucrezi precis si curat, simplu si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. I don't want a fight with you with those studs LOL
    It's gorgeous and edgy!

    RăspundețiȘtergere
  6. Yeah, it's really for rock star! Perfect!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, very much rock n roll! I like it :)

    RăspundețiȘtergere
  8. So rock n roll... you rock it girl :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow..astea da unghii! :)) :D


    Te astept si pe la mine, poate te inscri si la concurs! Pupici
    http://andreeadesign.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. It's perfect for rock star :) but I couldn't have three rock studs, they must be uncomfortably :)

    RăspundețiȘtergere