vineri, 4 martie 2016

SheIn : Spring Wish List

   
    A trecut foarte mult timp de la ultimul wishlist pe care l-am facut. Personal, mi se pare de foarte mare ajutor, mai ales in momentul in care nu stii exact ce articol vestimentar sa achizitionezi sau cand oscilezi intre mai multe optiuni.    
    It's been a long time since I posted my lisht wishlist. In my opinion, I think it is very usefull, especially when you don't know exactly which clothing item to buy or when you oscillate between several options.
   
   In aceasta perioada, pe Shein produsele beneficiaza de reduceri foarte mari, astfel incat indiferent de bugetul stabilit pentru cumparaturi, cu siguranta veti putea achizitiona cel putin un obiect pe stilul vostru.
   During this period, on Shein the products have great discounts, so that no matter what budget you settled for shopping, for sure you can buy at least one item on your style.

   Tinand cont ca sezonul rece s-a terminat, mi-am facut un prim wishlist cu produse perfecte pentru sezonul primavara-vara. Pe Shein am gasit peste 10000 de produse, astfel incat mi-a fost destul de greu sa ma limitez la un numar mic de articole preferate.
   Considering that the cold season is over, I made a first wishlist with perfect products for spring-summer season. On Shein I found over 10000 products, so that it was a little bit difficult for me to limit to a small number of favorite articles.                                           
                                            1.Click     2.Click      3.Click     4.Click     5.Click     6.Click 
 
1.Click     2.Click     3.Click     4.Click
1.Click     2.Click     3.Click     4.Click
1.Click     2.Click

1.Click     2.Click     3.Click     4.Click

    Pentru a afla ultimele noutati, puteti urmari Shein pe FacebookInstagramTwitter sau Google+.
    In order to find out the latest new, you can follow Shein on FacebookInstagramTwitter or Google+

3 comentarii: